A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад
"Осипенківський професійний аграрний ліцей"

100 річчя від дня народження В. Сухомлинського

Дата: 16.11.2018 08:33
Кількість переглядів: 315

Цьогоріч 28 вересня в Україні та світі відзначили 100-річчя людини, творчість якої – унікальне явище в українській і світовій педагогіці. Це – видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський.

 

22 роки він був директором Павлиської школи, до його думок прислухалися любили його. Він не лише наш сучасник. Він прогнозував майбутнє освіти, передбачав дефіцит емоційного спілкування, занепад етичної компетентності в суспільстві, тому, очевидно, так щедро в його творах представлене емоційне, естетичне виховання.

Українська та світова педагогічна спільнота високо цінує внесок В.О. Сухомлинського в розвиток освіти і науки.

Кожне покоління по-новому сприймає В. Сухомлинського, знаходить цінні дороговкази для навчання і виховання.

 В нашому навчальному закладі також пройшли заходи з нагоди відзначення 100 –річчя з дня народження. В бібліотеці ліцею бібліотекарем Івановою А.О. була організована тематична  виставка «Сухомлинський –великий український педагог світового рівня», а викладач української мови та літератури Анохіна І.Є. ознайомила учнів з біографією та творчим шляхом Василя Сухомлинського.

В продовжені відзначення 100 річчя від дня народження Сухомлинського, методистом ліцею Бондаренко П.В., біли проведені педагогічні читання серед педагогічних працівників закладу з метою ознайомлення їх з головними постулатами його педагогічної системи, а саме:

  1. Виховання дитини повинно бути спрямоване на окультурення її потреб.
  2. Ідеал культурних бажань людини, які необхідно виховувати, – потреби у праці, у творінні добра, у красі.
  3. Щоб виховати дитину, необхідно створити у неї чутливість до виховання (потребу бути хорошою), створити для неї «радість буття», сформувати почуття власної гідності.
  4. Умовою успішного виховання, з якої воно повинно починатися, є створення атмосфери успіху, що є відправною його основою. Абсолютна перевага позитивних стимулів і реакцій на поведінку дитини над негативними.

Спадщина кожного митця і кожного вченого має свою долю. Одну досить швидко забувають, іншу – якийсь час тримають у полі зору. І лише небагатьом випадає залишитися у «великому часі». Є всі підстави стверджувати, що спадщина Василя Сухомлинського належить до останніх. 

 

Український педагог подарував нам цілісну педагогічну систему виразного гуманістичного спрямування. І то вже наша проблема, як зуміємо скористатися нею. Маємо підніматися до неї і серцем, і розумом.

 

Заступник директора з навчально- виховної роботи Панасевич І.С.

Методист Бондаренко П.В.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора